V návaznosti na uzavřenou smlouvu o správě upozorňujeme výbory SV na nutnost dodržování níže uvedených termínů a zásad pro správné stanovení předpisu pro uživatele bytů v domě SV :
Správce zajišťuje výpočet předpisu úhrad, avšak vždy na základě podkladů společenství vlastníků (ať už se jedná o změnu hromadného přepočtu pro dům, či změnu individuální, tedy pro jednotlivého uživatele). Tyto podklady je nutné dávat vždy k požadovanému datu změny ( i k termínu změny k 1.7.roku), nejpozději 15 dnů před účinnosti nového předpisu.
Známý počet osob je uveden na předpisu, v případě změny je nutné zaslat písemný požadavek na oddělení členských vztahů . Změnu předpisu v návaznosti na změnu počtu osob musí žádat i v tomto případě vlastník prostřednictvím výboru SV.
Předání předpisu jednotlivým vlastníkům zajišťuje SV, po dohodě může být zaslán poštou (i doporučenou), poštovné však bude vyfakturováno SV.
Současně bychom rádi upozornili na činnosti, které v souladu s výše uvedenou smlouvou jsou již činnostmi nad běžný rozsah:
-
druhá a další změna předpisu úhrad v kalendářním roce na základě požadavku SV
-
vypracování smluv a práce, spojené s vedením účetní agendy nebytového prostoru
-
vypracování podkladů pro úvěr
Dále Vás žádáme, abyste všechny uživatele bytů ve vašem SV upozornili na nutnost správného označení poštovních schránek z důvodu zajištění doručení veškeré korespondence od správce.
Jarmila Drmolová
vedoucí oddělení plánu, rozborů a předpisů